În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să ne notificați imediat, de preferință prin telefon, transmițând numărul comenzii. Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă este refuzată anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/sau comanda este în proces de livrare către locația Clientului/Utilizatorului, comanda nu poate fi anulată.
Comenzile deja livrate nu vor fi rambursate. În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și anularea comenzii a fost acceptată, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare. Comanda care a fost livrată la adresa menționată în comandă nu se va rambursa decât dacă motivul este din culpa Societății, clientul se obligă să recepționeze comanda la adresa indicată.
Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest website în orice moment, în mod discreționar și/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe website. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanțe excepționale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii și ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment.
Nu vom avea nicio răspundere față de dumneavoastră sau orice parte terță pentru eliminarea oricărui produs de pe website, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut de pe website sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii.
De asemenea, comanda efectuată de către Client/Utilizator poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretinda celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
(a) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului/Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
(b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, în cazul plății online;
(c) Datele furnizate de către Client/Utilizator, pe website sunt incomplete și/sau incorecte
Dacă nu sunt toate informațiile necesare comenzii sau nu sunt îndeplinite condițiile din această pagină, ne rezervăm dreptul de a refuza comanda, fără o notificare prealabilă.